店舗・公式サイトに関するお問い合わせ

お問い合わせの前によくある質問もご確認ください

お問い合わせ内容を下記の専用フォームにご入力いただき、送信をお願い致します。
なお、商品の在庫状況のお問合せにつきましては、メールでの問い合せにはお答えしかねます。予めご了承くださいませ。

メールでの受付は 【24時間】
回答に関しては下記 【お問い合わせに関するご案内】 をご確認ください。

お急ぎの場合は、お手数ですが直接店舗までお問い合わせください。
───────

■お問い合わせに関するご案内■

・お客様からのお問い合わせは、平日11:00~17:00(※土曜・日曜・祝日・年末年始を除く)に拝読いたします。

・回答に関しては3営業日以内にメールにて回答させていただきますが、お問い合わせの内容によっては、お時間をいただく場合がございます。

・また、お問い合わせの内容によりましては、ご回答いたしかねる場合がございます。

・弊社からのご回答内容および文面は、当社に著作権が帰属しております。そのため、事前の許可なくウェブページや第三者情報機関への開示・転載はお控えください。

----------

🇬🇧 English

Please fill out the dedicated inquiry form below and submit it.

Please note that we are unable to respond to inquiries about product availability via email. Thank you for your understanding.

Email inquiries are accepted 24 hours a day.
For response times, please refer to the section below: "About Inquiries".

If your matter is urgent, please contact the store directly.

───────
■ About Inquiries
・We review inquiries on weekdays between 11:00 AM and 5:00 PM (excluding weekends, national holidays, and the New Year holiday period).
・We generally reply via email within 3 business days, but depending on the nature of your inquiry, it may take longer.
・Please note that we may not be able to respond to all inquiries.
・The content of our replies is copyrighted. Please refrain from disclosing or reposting any part of our response to websites or third parties without prior permission.

----------

🇨🇳 简体中文

请在下方的专用咨询表单中填写您的咨询内容,并提交。

关于商品库存的咨询,我们无法通过电子邮件进行回复,敬请谅解。

我们接受 24小时 的邮件咨询。
关于回复时间,请参阅以下【关于咨询的说明】。

如有紧急情况,请直接联系门店。

───────
■ 关于咨询的说明
・我们将在工作日 11:00~17:00不包括周六、周日、节假日及年末年初)阅读客户咨询内容。
・一般会在 3个工作日内 通过电子邮件回复,但根据咨询内容,可能需要更长时间。
・根据具体咨询内容,我们可能无法回复您的请求。
・我们回复的内容和文字版权归我司所有。请勿在未经许可的情况下,将回复内容发布或转载到网页或第三方信息平台。


お問い合わせ項目
名前
フリガナ
性別
年齢
お住まいの都道府県
ご利用店舗名
ご来店時のご意見の方は、ご利用いただいた店舗名をご入力くださいませ。
正確な店舗名でなくても構いません。
[ 例 ] 上野のお店 など
ご来店日時
ご来店時のご意見の方は、ご利用いただいた日時をご入力くださいませ。
正確な日付でなくても構いません。
[ 例 ] ○月○日 ○時頃 など
メールアドレス
ご連絡先
-
-
お問い合わせ内容